hewi.blogg.se

Trött på Leos otur

Kategori: Allmänt

Det blir mycket grisen här :)

Igår hann jag säga hej till Leo och Max i trapphuset, jag kom hem och de gick ut, precis när jag kommer in genom dörren till lägenheten hör jag Leo skrika, igen och igen och igen ( och hundar kan verkligen skrika, och ett under att jag känner igen Leos röst), samtidigt ser jag att Max ringer på mobilen.

Leo har tydligen trampat på något, vad vet vi inte, han blödde lite och haltade rejält igår men mindre idag. Inga klor ser ut att vara skadade och han leker och busar, men vill gärna slicka mer än vanligt på benet, vid sporren.

Nu känns det som om det räcker med otur för lilla grisen <3

Dagens bild på grisen:

Kommentarer

  • Sofia W säger:

    Ja, nu får det räcka! Jättesöt bild på Leo!

    2013-06-19 | 19:28:32

Kommentera inlägget här: