hewi.blogg.se

Det är mycket nu

Kategori: Allmänt

Herregud, maj är redan över. Det har varit mycket jobb den här månaden, massa stora kurser, men nu har vi bara en enda kurs kvar, förvisso stor men bara en dag.

Med Leo är det lite krassligt med, han har fått blåsor runt munnen, och
han har haft knölar på kroppen och en av dom har spruckit, så på måndag morgon ska han operera bort knölarna, och det är blandade känslor, vi vill helst inte söva honom då han reagerade så konstigt efter den sista operationen. Vi vill ju helst inte heller fasta honom i 12 timmar eftersom han ska äta regelbundet, annars kräks han ju.
Sedan är jag orolig att han ska få fler knölar eller att det ska visa sig att det är cancer, för då börjar man fundera på hur länge man ska dra ut på det, för hans skull? Om han lider, om han har ont, om man mår dåligt osv.
För min skull skulle jag vilja ha kvar honom i 1000 år, men han är 9 år och en liten farbror och han ska inte lida.

Fy, jag känner mig så sjukt stressad nu, nu vill jag bara att lilla grisen ska bli frisk. Han har ju varit krasslig sedan nyår, min lilla gubbe <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: